loading...
سایت تفریحی جایینک
HAMID REZA بازدید : 4 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

گفتگو با ستاره جدید سینما + عکس
در آخرین فیلم مالیك، اولگا كریلنكو ستاره جدید سینما نقش مارینا را بازی می‌كند، یك زن تنهای اوكراینی در پاریس كه در جست‌وجوی خویشتن است و دست‌ تنها دخترش را بزرگ می‌كند. مارینا بعد از مدتی به یك آمریكایی با بازی بن افلك علاقمند می‌شود و...
HAMID REZA بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش شبکه ایران تازه ترین محصول سینمایی دفتر هدایت فیلم با عنوان «آتیش بازی» این روزها در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. این فیلم دومین تجربه کارگردانی بهمن گودرزی بعد از «شیش و بش» است.

الناز شاکر دوست در حال جوجه کباب خوردن+عکس


HAMID REZA بازدید : 6 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره مشهور پاپ ، جاستین بیبر به هیچ وجه با اتومبیل های شاخص بیگانه نیست. او تصادف کوچکی نیز با یک اتومبیل مشکی فراری F430 داشت که از دوستش یوشر قرض گرفته بود. او همچنین صاحب یک کادیلاک CTS-V به سبک بتمن است.او اتومبیل فیسکر کارما را به عنوان یک هدیه از مدیر برنامه هایش اسکوتر بران دریافت کرد و به خاطر سرعت بالا نیز در جولای 2012 جریمه شد.

 
ستاره های جوان و کم سن و سال هالیوود چه ماشینی دارند!
HAMID REZA بازدید : 6 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

گفتگو با ستاره جدید سینما + عکس
در آخرین فیلم مالیك، اولگا كریلنكو ستاره جدید سینما نقش مارینا را بازی می‌كند، یك زن تنهای اوكراینی در پاریس كه در جست‌وجوی خویشتن است و دست‌ تنها دخترش را بزرگ می‌كند. مارینا بعد از مدتی به یك آمریكایی با بازی بن افلك علاقمند می‌شود و...
HAMID REZA بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

نسیم پدراد (به انگلیسی: Nasim Pedrad) متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۸۱ تهران، بازیگر و عضو کادر برنامهٔ ساتردی نایت لایو است.

او اهل ارواین، کالیفرنیا است، و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس است

او همچنین در سریال ER نقش ایفا کرده است.

بیوگرافی دختر ایرانی که در سریال ER بازی کرد+تصاویر

HAMID REZA بازدید : 3 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

بیرس آکالای متولد ۱۹ ژوئن سال ۱۹۸۴ در استانبول ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر و فیلمنامه نویسی از دانشگاه استانبول است.سال ۲۰۱۱ با مرات آنلمیش ( بازیگر نقش یوسف در سریال شمیم عشق ) ازدواج کرد که البته نزدیک بود که طلاق بگیرند و جدا بشوند، ولی هم اکنون با هم به خوبی زندگی می کنند.

 
بازیگری که دختر شایسته ترکیه شد+عکس
او در سال ۲۰۰۴ به عنوان زیباترین دختر ترکیه انتخاب شد و به مسابقات دختر شایسته اروپا راه یافت؛ در این مسابقات به مقام سوم رسید.
 
سریال سرنوشت در سال ۲۰۰۳ که باعث معروفیتش شد.
 
HAMID REZA بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ریحانا تقریباً هر چیزی دلش خواست می تواند بپوشد، ... بجز این یکی. دوشنبه شب، ریحانا، خواننده "Stay” در یک مهمانی در شهر لندن، یکی از چیزهایی که خودش طراحی کرده یعنی شلوار جین "دابل تاپ" را پوشید تا کلکسیون ریور آیلند جدیدش را تبلیغ کند.

 

طبق توضیح وبسایت ریور آیلند، این شلوار منحصر بفرد که طوری دوخته شده که گویی دو شلوار رویهم پوشیده شده، "ترکیب جالبی از دو جین" است که "برای فصل بهار، مد بسیار متفاوتی است"، که البته ما با این موضوع مخالفیم. البته به نظر کارشناسان مدی که با آنها صحبت کردیم، ما در حوزه فشن و مد بیسواد هستیم!

 

جی مک کارول، که برنده فصل اول مسابقه "Project Runway” می گوید که این شلوار جین "دابل تاپ" با آنکه با سلیقه شخصی او هماهنگی ندارد، ولی مد رایجی بین جوانان است و می گوید: «به جرأت می تونم بگم که این طراحی ریحانا خیلی ظریف و بانمکه. به نظر من ریحانا هر طرحی ارائه کنه، میلیون ها دلار از فروش اون سود می کنه!»

 

شلوار عجیب ریحانا سوژه شد!! + عکس

 

یکی دیگر از شرکت کنندگان این مسابقه یعنی مایکل کاستلو می گوید: «من خوشم میاد که ریحانا می تونه همچین چیزهایی طراحی کنه و کاری کنه که خیلی راحت بشه اونارو پوشید. به نظر من، ریحانا یکی از الگوهای استایله و مرزهای فشن را گسترده تر می کنه و از سبک خاص و شخصیت منحصر بفرد خودش به همه چیزهایی که تو خط تولیدش می بینید اضافه کرده. به نظر من این شلوار دوقلو جواب میده.»

 

کاستلو ادامه می دهد که این بدان معنا نیست که این شلوار به تن هر خانمی یکسان است. برش این شلوار به تن خانم هایی با سایز 0 تا 2 مناسب است. حتی اگر برش و دوخت این شلوار گشاد باشد، طراحی آن مکمل بدن های مدل است.

 

این توضیح می دهد که چرا شلوارهای "دابل تاپ" که به قیمت 150 دلار در وبسایت ریور آیلند فروخته می شوند، در بریتانیا به سایز 10 هستند که معادل سایز 2، 4 و 6 در آمریکاست.

 

نظر شما درباره این شلوار چیست؟ شما چنین پولی برای این شلوار پرداخت می کنید؟

 

HAMID REZA بازدید : 12 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

نخستین دختر بدلکار ایرانی در تلویزیون

167011 اولین دختر بدلکار ایرانی در تلویزیون + تصاویر
«فرش سپید» شبکه دو ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه با موضوع تابستان و برنامه‌ طلایی نوجوانان برای پر کردن اوقات فراغتشان روی آنتن می‌رود.
تهیه‌کننده فرش سپید گفت: با شروع فصل تابستان از نوجوانان خواستیم تا برنامه‌ریزی خود را برای پر کردن اوقات فراغتشان برای ما بفرستند، اینکه دوست دارند تابستان خود را چطور سپری کنند؟ دوست دارند چه مهارت‌هایی را بیاموزند و چه تفریحاتی را ترجیح می‌دهند.
47343 731 اولین دختر بدلکار ایرانی در تلویزیون + تصاویر

مسعود ساکت‌اف با بیان این‌که وظیفه اصلی ما در فرش سپید معرفی مشاغل و شناسایی نوجوانان نخبه است،‌ افزود: در همین راستا امروز از محسن شاهین پور، کارشناس تجارت الکترونیک دعوت کردیم تا با حضور در استودیو برنامه درباره حرفه خود با نوجوانان گفت و گو کند.

47341 952 اولین دختر بدلکار ایرانی در تلویزیون + تصاویر

نخستین زن بدلکار ایرانی در فرش سپید
این تهیه‌کننده با اعلام این‌ که روز چهارشنبه نیز با یک برنامه غیرمنتظره و جذاب به خانه مخاطبان خود می‌رویم، افزود: ۲۹ خرداد مهسا احمدی، نخستین بدلکار زن ایرانی و ارشا اقدسی و ‌امیر بدری از بدلکاران حرفه‌یی کشور میهمان “فرش سپید” می‌شوند.

وی گفت: قصد داریم با این دوستان درباره خطرات و شیرینی‌های حرفه بدلکاری صحبت کنیم.

47340 382 اولین دختر بدلکار ایرانی در تلویزیون + تصاویر

ساکت اف افزود: پنجشنبه ۳۰ خرداد نیز نوجوانانی که آثار آن ها بیشتر رای مخاطبان را کسب کرده،‌ به استودیو برنامه می‌ آیند.

فرش سپید کاری از گروه نوجوان شبکه دو سیماست که سه شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۸ روی آنتن تلویزیون می‌رود.



HAMID REZA بازدید : 5 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

شبکه iFILM که متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی می باشد، چند روزی است که اقدام به پخش سریال «مشق عشق» کرده است. «سالومه سیدنیا» با نام مستعار «سالی تاک» در این سریال بازی می کند.

داستان این سریال درباره والیبالیست جوانی به نام امید است که بر اثر حادثه ای از ناحیه پا فلج شده و در این میان اطرافیانش تلاش می کنند تا او را به جریان عادی زندگی بازگردانند.

اعتراض‌های دنباله‌دار به حضور «سالی‌تاک» در تلویزیون ایران!

جالب اینجاست که اقدامات سایت های اینترنتی معترض با واکنش های تند و بیشمار بیش از آنکه کمکی به حل این ماجرا کند، بیشتر به پخش شدن خبر این حضور لحظه ای سالی تاک در تلویزیون کمک می کند.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر خود را در مورد این سایت بگویید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 7,488