loading...
سایت تفریحی جایینک
HAMID REZA بازدید : 10 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
عکس های دختر شایسته اروپا و بازیگر شمیم عشق

بیرس آکالای متولد ۱۹ ژوئن سال ۱۹۸۴ در استانبول ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر و فیلمنامه نویسی از دانشگاه استانبول است. به گزارش ایران ناز، سال ۲۰۱۱ با مرات آنلمیش ( بازیگر نقش یوسف در سریال شمیم عشق ) ازدواج کرد که البته نزدیک بود که طلاق بگیرند و جدا بشوند، ولی هم اکنون با هم به خوبی زندگی می کنند.

او در سال ۲۰۰۴ به عنوان زیباترین دختر ترکیه انتخاب شد و به مسابقات دختر شایسته اروپا راه یافت؛ در این مسابقات به مقام سوم رسید.

HAMID REZA بازدید : 8 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

عکس های زیباترین دوشیزه کرواسی در سال 2013

 

عکس های زیباترین دوشیزه کرواسی در سال ۲۰۱۳

خانم ملیتا با ۱۸ سال سن و ۱۷۸ سانتی متر قد به عنوان زیباترین دختر و دوشیزه جهانی کشور کرواسی در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد

HAMID REZA بازدید : 23 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

شبکه ایران: فیلم یک عاشقانه‌ی ساده، این روزها بر پرده سالن‌های سینمای کشور است. این سه پوستر جالب فیلم را ببینید.

در «یک عاشقانه ساده» مهناز افشار با فاصله گیری از کاراکترهای شهری اش در نقش دختری روستایی فرورفته که درگیر عشق جوانی فقیر می شود اما به ناگاه خواستگاری ثروتمند از راه رسیده و شرایط ویژه ای را رقم می زند.

HAMID REZA بازدید : 8 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در ناحیۀ برونکس واقع در نیویورک است. مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می باشند.

عکس های جنیفر لوپز جدید ۲۰۱۳

جنیفر لوپز

HAMID REZA بازدید : 40 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

ریم اوزرلی در سال ۱۹۸۳ از پدری ترک و مادری آلمانی زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد.با بازی در نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان به محبوبیت رسید.

 

عکس های بازیگر نقش خرم سلطان در مراسم تقدیر

HAMID REZA بازدید : 10 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

کتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

 

عکس یکتا ناصر و همسرش

 

2 عکس از یکتا ناصر و همسرش + بیوگرافی کوتاه

HAMID REZA بازدید : 4 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
دختر ۲۸ ساله فرانسوی با نام "فا بیان" که همین اواخر یکی از مشهورترین مدل های لباس در فرانسه بود که به خاطر زیبایی اش قراردادهای کلانی از طرف شرکت های بزرگ با اوبسته میشد.
 نقل از مشرق عکسهای این دختر زیبا در مجله ها معروف مد و شبکه های مختلف تلویزیونی به نمایش در می آمد اما در حال حاضر به درمان بیماران در روستاهای دور افتاده افغانستان می  پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.
 
زیباترین و معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس
همچنین وی با اعتماد به نفس بالا میگوید : اگر رحمت و لطف پروردگار شامل من نمیشد میبایستی تا آخر عمرم مثل یک حیوان زندگی می کردم و هیچ وفت نمی توانستم مسلمان شوم . آرزوی ذوران کودکی من این بود که پرستار شوم، و حالا که مسلمان شده ام به آرزوی دوران کودکی خود رسیده ام.
HAMID REZA بازدید : 7 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
دارنده جایزه اسکار یعنی دیم هلن میرن با 66 سال سن به عنوان خوش اندام ترین زن سال برگزیده شد. به گزارش پارس ناز در نظر سنجی که توسط یک باشگاه بدن سازی در لس آنجلس صورت گرفت این بازیگر انگلیسی با پشت سر گذاشتن ال مک پرسن بازیگر و مانکن استرالیایی، جنیفر لوپز و پیپا میدلتون خوش اندام ترین زن انتخاب شد.

 

 
 عکس های خوش اندام ترین خانم و آقا در سال 2013
HAMID REZA بازدید : 10 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

روسلی در تاریخ ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ در سال اژدها در بیمارستان چینی شهر جوجین شان (سان فرانسیسکو) – جایی که چینی های زیادی در آنجا زندگی می کنند – متولّد شد نام اصلی فوق ستارة سینما « لی جون فان » بود. ولی بعد ها اسم بروسلی را به عنوان نام هنری برای خود انتخاب کرد .

بروسلی یکی از معروفترین رزمی کاران وهنر پیشگان بوده است. وی در اواخر دهة ۶۰ واوایل دهة ۷۰ میلادی به علّت اجرای ضربات عالی وتکنیک های برتر در مبارزه در محافل گونگ فوی بین المللی معروف ومشهور شد.

 

بروسلی و همسرش در شب عروسی+عکس

HAMID REZA بازدید : 8 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

عکس رونالدو در کنار ریحانا در لیسبون

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید عکسی را در صفحه اش در شبکه های اجتماعی قرارداده که مربوط به آخرین کنسرت ریحانا در لیسبون است

رونالدو روز گذشته در لیسبون بود و در کنسرت ریحانا شرکت کرد و بعد از اتمام کنسرت هم در پشت صحنه با او دیدار کرد.

عکس رونالدو در کنار ریحانا در لیسبون

کنسرت ریحانا در لیسبون دومین کنسرت او در تور «دیاموندز ورلد تور» در اروپاست .

رونالدو این روزها در پرتغال است تا در کنار سایربازیکنان تیم ملی پرتغال خود را برای دیدار روز ۷ ژوئن مقابل تیم ملی روسیه که دیداری کلیدی برای سلسائوی اروپا در مسیر راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۴ تلقی می شود، آماده کند.

 

 

HAMID REZA بازدید : 4 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

گفتگو با ستاره جدید سینما + عکس
در آخرین فیلم مالیك، اولگا كریلنكو ستاره جدید سینما نقش مارینا را بازی می‌كند، یك زن تنهای اوكراینی در پاریس كه در جست‌وجوی خویشتن است و دست‌ تنها دخترش را بزرگ می‌كند. مارینا بعد از مدتی به یك آمریكایی با بازی بن افلك علاقمند می‌شود و...
HAMID REZA بازدید : 3 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
در بهار ۲۰۱۳ آرایش های جدید به گونه ای اغراق آمیز هستند،گریمورها با رنگها(رژ لبهای جیغ)، جابجایی آرایش مثلا خط چشمهایی بالاتر از محل اصلی، و مواد مختلف (استفاده از تکه های کوچک پارچه بجای خط چشم )بازی کردند. 
شما را با ۱۰ نمونه از این آرایش ها آشنا می کنیم :
 
خط چشم فانتزی مدل مایکل کورس
یکی از گریمور های معروف برای خط چشم طرح جدیدی زد،  او از رنگ سبز و فیروزه ای در وسط پلک استفاده کرد. برای اینکه خط چشم از این هم واضح ترخودش را نشان دهد خط چشم را روی یک پوست روشن نمایش داده به علاوه یک ریمل و ابروی ضخیم و سیاه به نمایان شدن این خط چشم کمک می کند. چشمها در این آرایش بخوبی به چشم می آیند.
 
جدیدترین مدل های آرایشی در بهار 2013
HAMID REZA بازدید : 14 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

در این تصاویر شاهد حضور ستارگان اسطوره ای هالیوود همچون «مارلین مونرو» ، «کریگ داگلاس»، «گریگوری پک» و «فرانک سیناترا» هستیم.

پایگاه خبری «معماری» (Architectural) به منظور بررسی طراحی داخلی خانه ستارگان معروف و قدیمی هالیوود، تصاویری از آنها را که هنگام استراحت در خانه هایشان بوده اند، منتشر کرده است.

 

ستارگان هالیوود را در خانه‌هایشان ببینید + تصاویر
HAMID REZA بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش شبکه ایران تازه ترین محصول سینمایی دفتر هدایت فیلم با عنوان «آتیش بازی» این روزها در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. این فیلم دومین تجربه کارگردانی بهمن گودرزی بعد از «شیش و بش» است.

الناز شاکر دوست در حال جوجه کباب خوردن+عکس


HAMID REZA بازدید : 6 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره مشهور پاپ ، جاستین بیبر به هیچ وجه با اتومبیل های شاخص بیگانه نیست. او تصادف کوچکی نیز با یک اتومبیل مشکی فراری F430 داشت که از دوستش یوشر قرض گرفته بود. او همچنین صاحب یک کادیلاک CTS-V به سبک بتمن است.او اتومبیل فیسکر کارما را به عنوان یک هدیه از مدیر برنامه هایش اسکوتر بران دریافت کرد و به خاطر سرعت بالا نیز در جولای 2012 جریمه شد.

 
ستاره های جوان و کم سن و سال هالیوود چه ماشینی دارند!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر خود را در مورد این سایت بگویید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 473
  • بازدید کلی : 7,426