loading...
سایت تفریحی جایینک
HAMID REZA بازدید : 37 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

مصدر سیتی» در نگاه اول،‌ یک سراب به نظر می‌رسد و از فاصله‌ دور نیز، مانند ساختمان منفرد رنگارنگ است که به تنهایی بر افق تکیه زده است.

به گزارش ایسنا، بخشی از این توهم به دلیل مکان این شهر جنب فرودگاه ابوظبی و درست در عرض بزرگراهی از سمت خلیج فارس و در بخش کاملا غیرقابل سکونت صحرای عربی است.

مصدر سیتی، پروژه شهری زیست پایدار است که همینک در خارج از ابوظبی در امارات متحده عربی درحال ساخت است.

این شهر قرار است کلانشهری بدون آلاینده کربنی باشد و در مقایسه با دیگر شهرهای هم اندازه خود، به طور قابل توجهی مصرف مقدار آب آن کاهش یابد.

این شهر سبز در یکی از چالش‌برانگیزترین محیط زیست‌های طبیعی جهان یعنی در قلب بیابان ساخته شده است.


سبزترین شهر جهان در قلب بیابان+عکس

HAMID REZA بازدید : 8 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

عکس های زیباترین دوشیزه کرواسی در سال 2013

 

عکس های زیباترین دوشیزه کرواسی در سال ۲۰۱۳

خانم ملیتا با ۱۸ سال سن و ۱۷۸ سانتی متر قد به عنوان زیباترین دختر و دوشیزه جهانی کشور کرواسی در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد

HAMID REZA بازدید : 40 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

ریم اوزرلی در سال ۱۹۸۳ از پدری ترک و مادری آلمانی زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد.با بازی در نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان به محبوبیت رسید.

 

عکس های بازیگر نقش خرم سلطان در مراسم تقدیر

HAMID REZA بازدید : 4 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
دختر ۲۸ ساله فرانسوی با نام "فا بیان" که همین اواخر یکی از مشهورترین مدل های لباس در فرانسه بود که به خاطر زیبایی اش قراردادهای کلانی از طرف شرکت های بزرگ با اوبسته میشد.
 نقل از مشرق عکسهای این دختر زیبا در مجله ها معروف مد و شبکه های مختلف تلویزیونی به نمایش در می آمد اما در حال حاضر به درمان بیماران در روستاهای دور افتاده افغانستان می  پردازد و از زندگی خودش بسیار راضی و خوشحال است چرا که او حالا اسلام را پذیرفته و یک مسلمان است.
 
زیباترین و معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس
همچنین وی با اعتماد به نفس بالا میگوید : اگر رحمت و لطف پروردگار شامل من نمیشد میبایستی تا آخر عمرم مثل یک حیوان زندگی می کردم و هیچ وفت نمی توانستم مسلمان شوم . آرزوی ذوران کودکی من این بود که پرستار شوم، و حالا که مسلمان شده ام به آرزوی دوران کودکی خود رسیده ام.
HAMID REZA بازدید : 7 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
دارنده جایزه اسکار یعنی دیم هلن میرن با 66 سال سن به عنوان خوش اندام ترین زن سال برگزیده شد. به گزارش پارس ناز در نظر سنجی که توسط یک باشگاه بدن سازی در لس آنجلس صورت گرفت این بازیگر انگلیسی با پشت سر گذاشتن ال مک پرسن بازیگر و مانکن استرالیایی، جنیفر لوپز و پیپا میدلتون خوش اندام ترین زن انتخاب شد.

 

 
 عکس های خوش اندام ترین خانم و آقا در سال 2013
HAMID REZA بازدید : 10 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

روسلی در تاریخ ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ در سال اژدها در بیمارستان چینی شهر جوجین شان (سان فرانسیسکو) – جایی که چینی های زیادی در آنجا زندگی می کنند – متولّد شد نام اصلی فوق ستارة سینما « لی جون فان » بود. ولی بعد ها اسم بروسلی را به عنوان نام هنری برای خود انتخاب کرد .

بروسلی یکی از معروفترین رزمی کاران وهنر پیشگان بوده است. وی در اواخر دهة ۶۰ واوایل دهة ۷۰ میلادی به علّت اجرای ضربات عالی وتکنیک های برتر در مبارزه در محافل گونگ فوی بین المللی معروف ومشهور شد.

 

بروسلی و همسرش در شب عروسی+عکس

HAMID REZA بازدید : 5 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

جدیدترین مدل های آرایش مو در بهار 2013
امسال مدلهای فریبنده ای برای آرایش مو ابداع شده است که در عین سادگی زیبا و طبیعی هم هست ، آخرین مدل ها را می توانید در زیر ببینید
سوال همیشگی که حالا باموهایم چه کار کنم ما را رها نمی کند ، خوبی دنیای مد اینست که می توانی از مدل های نو ایده بگیری ، این فصل هم دیزاینر ها مدل هایی را برای آرایش موها معرفی کرده اند ، مدل های امسال بیشتر ساده و راحت هستند .

امسال مدلهای فریبنده ای برای آرایش مو ابداع شده است که در عین سادگی زیبا و طبیعی هم هست ، آخرین مدل ها را می توانید در زیر ببینید :
HAMID REZA بازدید : 4 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

تیپ های مختلف Kate Midelton در دوران بارداری
به نظر می رسد که همه منتطر دیدن لباس های جدید کیت میدلتون در دوران بارداری هستند
 
به نظر می رسد که همه منتطر دیدن لباس های جدید کیت میدلتون در دوران بارداری هستند و همه کنجکاوند بدانند که آیا او هم مانند کیم کارداشیان در دوران بارداری لباس هایی به تن می کند که برآمدگی شکمش پیدا نباشد و آنگونه لباس می پوشد که گویی همه فراموش کرده اند که او باردار است.
HAMID REZA بازدید : 3 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
در بهار ۲۰۱۳ آرایش های جدید به گونه ای اغراق آمیز هستند،گریمورها با رنگها(رژ لبهای جیغ)، جابجایی آرایش مثلا خط چشمهایی بالاتر از محل اصلی، و مواد مختلف (استفاده از تکه های کوچک پارچه بجای خط چشم )بازی کردند. 
شما را با ۱۰ نمونه از این آرایش ها آشنا می کنیم :
 
خط چشم فانتزی مدل مایکل کورس
یکی از گریمور های معروف برای خط چشم طرح جدیدی زد،  او از رنگ سبز و فیروزه ای در وسط پلک استفاده کرد. برای اینکه خط چشم از این هم واضح ترخودش را نشان دهد خط چشم را روی یک پوست روشن نمایش داده به علاوه یک ریمل و ابروی ضخیم و سیاه به نمایان شدن این خط چشم کمک می کند. چشمها در این آرایش بخوبی به چشم می آیند.
 
جدیدترین مدل های آرایشی در بهار 2013
HAMID REZA بازدید : 3 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

زیباترین زن سرشناس عرب+عکس

رانیا یاسین ملقب به ملکه رانیا، همسر عبدالله دوم، پادشاه اردن در تاریخ ۳۱ اوت۱۹۷۰ از پدر و مادر فلسطینی‌تبار، در شهر کویت بدنیا آمد. پدر و مادر او اهلطولکرم فلسطین بودند.

رانیا یاسین تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدرسهٔ انگلیسی کویت گذراند و در سال ۱۹۹۱ از دانشگاه آمریکایی قاهره در رشتهٔ مدیریت بازرگانی فارغ التّحصیل شد. ملکه رانیا همچنین برای مدّتی در کمپانی‌های سیتی‌بانک و اپل مشغول به کار بوده‌است. وی در سال ۱۹۹۵ در مقطع کارشناسی ارشد در رشتهٔ مدیریت ازدانشگاه ژنو سوئیس فارغ التحصیل شد.

آشنایی ملکه رانیا با پادشاه عبدالله بن آل حسین در ژانویه ۱۹۹۳ طی یک مراسم شام صورت گرفت. پس از دو ماه، وی به نامزدی شاهزاده عبدالله دوم درآمد و بالاخره در تاریخ ۱۰ ژوئن ۱۹۹۳ با یکدیگر ازدواج کردند . ملکه رانیا هم اکنون مادر چهار فرزند به نام‌های زیر است:

  • حسین
  • ایمان
  • سلما
  • هاشم

ملکه رانیا از جمله طرفداران حقوق زنان است. در سال ۲۰۰۴ نشان کلنل ارتش اردن، از سوی همسرش پادشاه عبدالله دوم به وی اعطا گردید. در سال ۲۰۰۵ از سوی مجلهٔ هارپر و ملکه به عنوان سومین زن زیبای دنیا شناخته شد. از سوی دیگر وی جوانترین ملکهٔ دنیا نیز محسوب می شود. نام ملکه رانیا همچنین در میان ۱۰۰ زن قدرتمند دنیا، در رتبهٔ ۸۱ فهرست فوربز به چشم می خورد.

HAMID REZA بازدید : 5 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

مری کیت و اشلی اولسن: آنها دوقلو هستند و در زمینه مد فعالیت دارند و هم اینکه در دنیای تجارت خیلی موفق میباشند.

ثروتمندترین خواهران هالیوودی+عکس

پنه لوپه و موینک کروز: آنها خیلی زود از خانواده مستقل شدند و از ۱۵ سالگی وارد دنیای هالیوود گشتند.

HAMID REZA بازدید : 21 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

خوردن عقرب زنده حالا برای این مرد ۳۴ ساله تبدیل به یک میان وعده شده که او از طعم آن هم خیلی راضی است. حداکثر مدتی که جاسم می‌تواند بدون خوردن عقرب سر کند سه روز است و پس از آن بدن عوارض بی‌عقربی به سراغش می‌آید. به خاطر اینکه عقرب در زمستان کم پیدا می‌شود این مرد اهل حومه شهر سامرا در تابستان به اندازه کافی عقرب شکار می‌کند تا ذخیره مواد کافی داشته باشد. مقام‌های پزشکی عراق می‌گویند که سم کشنده عقرب روی بدن این مرد بی‌تاثیر است و هیچ صدمه‌ای به جاسم در هنگام خوردن عقرب زنده وارد نمی‌شود.

خوردن عقرب زنده عجیب ترین اعتیاد+عکس

HAMID REZA بازدید : 19 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

پیرترین مرغ انگلستان که ۱۷ساله است با وجود اینکه ۱۳سال از آخرین‌باری که تخم‌گذاشته می‌گذرد اما این اواخر نیز صاحبش را با گذاشتن دو تخم‌مرغ شگفت‌زده کرد.

استیو‌کوپر ۵۴ساله صاحب این مرغ که در این ۱۷سال مانند یک حیوان‌خانگی از آن مراقبت کرده در این‌باره می‌گوید: هیچ‌چیز نمی‌توانست مرا تا این حد شوکه کند که ویکتوریا در کنار دریافت عنوان پیرترین مرغ انگلستان توانایی تخم‌گذاشتن را نیز داشته باشد. گفتنی است دانشمند‌ها تغییرات هورمونی ناگهانی در این سن و سال را عامل این پدیده شگفت می‌دانند.
 
  پیرترین مرغ پس از 13 سال تخم گذاشت +عکس
HAMID REZA بازدید : 8 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

جینا   رینهارت زن ۵۷ ساله استرالیایی به عنوان ثروتمندترین زن جهان شناخته شد.

شبکه فرانس بیست و چهار نوشت: این زن استرالیایی که وارث یک امپراطوری معدن است روزانه یک میلیون و پانصد هزار یورو درآمد دارد. ثروت شخصی او بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو برآورد شده است.

اصلاحات در بخش معادن استرالیا در ۶ ماه گذشته این زن معدن دار را در جایگاه ثروتمندترین زن جهان قرار داده است.

گفتنی است رینهارت هنگامی در سال ۱۹۵۲ به این ثروت دست یافت که آقای لانگی هانکوک صاحب معدن بزرگ سنگ از دنیا رفت.

ثروتمندترین و خسیس ترین زن جهان + عکس

این خانم در عین حال بسیار خسیس هم هست به طوریکه یکی از پسران وی در مورد او می گوید: اگر نیازمندی بتواند ادعا کند که از مادر ما یک سنت کمک مالی گرفته است وی را به عنوان خوش اقبال ترین فرد جهان معرفی خواهیم کرد.



HAMID REZA بازدید : 16 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

شهر هوتونگ در تایوان میزبان صد ها توریست است که نه برای دیدن خود شهر بلکه برای بازدید از گربه های این شهر آمده اند. در این شهر تعداد زیادی گربه وجود دارد که در کنار انسان ها با همزیستی کامل زندگی میکنند. حتی برای آنها راهرو ها و پلکان های مخصوص در مناطق مختلف شهر تعبیه شده تا خطر برخورد انها با اتومبیل ها و یا قطار را به حداقل برساند.

 

شهر گربه ها در تایلند+عکس

HAMID REZA بازدید : 6 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ندای انقلاب: “فاطمه” اولین تعمیرکار زن در سوریه به شمار می رود. او توانایی و مهارت تعمیر بسیاری از خودروها را دارد.

تعمیرکاری شغل رسمی وی به شمار می رود. او در یکی از تعمیرگاه های مرکز دمشق پایتخت سوریه فعالیت می کند. خودش از کارش بسیار راضی است و به آن علاقه دارد.

مکانیک زن در سوریه+عکس

او می گوید: از زمانی که تعمیرکار شده ام، وضعیت اجتماعی من تغییر کرده و اطرافیان به گونه ای دیگر به من می نگرند اما برای من اهمیت ندارد زیرا خودم از زندگی ام راضی هستم.

“فاطمه” می افزاید: من تحصیل نکرده ام. بی سوادی من به دلیل اوضاع معیشتی خانواده ام بود. این شغل باعث شده که از نظر بدنی هم در سلامتی بیشتری بسر ببرم زیرا چنین کاری برای من مانند ورزش و نرمش است.

او در ادامه گفت: من تعمیرکاری را از کودکی دوست داشتم زیرا پدرم هم تعمیرکار بود. از همان زمان هم آموختنش را آغاز کردم البته نه به شکل حرفه ای. اما با گذشت زمان کم کم به این سمت کشیده شدم و اکنون به طور کامل بر کار مسلط هستم.

وی می افزاید: پس از فوت پدرم، تعمیرگاه او را به ارث بردم و کارم را در همین جا ادامه دادم. چند سال پیش هم با یکی از جوانان که همکار بنده بود ازدواج کردم و ما اکنون زوج خوشبختی هستیم و هر دو با هم در این تعمیرگاه کار می کنیم.



HAMID REZA بازدید : 11 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

 

ترسناک ترین عابر بانک برای خانم ها در ایران +عکس
 
 این عابر بانک واقع در ترمینال شرق تهران پدید آورده باشد! سوسک مرده ای که در جدار شیشه محافظ مانیتور دستگاه عابر بانک دیده می شود، تصویر چندش آوری پدید آورده که شاید نادیده گرفتن و تحمل آن برای آقایان نیز سخت باشد اما به نظر می رسد که پتانسیل بسیار بالایی برای گریزان کردن خانم ها (به ویژه آن دسته از خانم هایی که فوبیای سوسک و حشرات دارند!)
HAMID REZA بازدید : 9 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


دختری که عامل ناآرامی های ترکیه است + عکس

این دختر، عامل ناآرامی های ترکیه است
 

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از الجوار، روزنامه تودی زمان ترکیه با انتشار تصویر یک دختر جوان نوشت: دختر لباس قرمزی که به تنهایی در میدان تقسیم استانبول در مقابل پلیس ایستاد و اسپری فلفل آنها را تحمل کرد اما آنجا را ترک نکرد عامل اصلی آغاز انقلاب ترکیه است.

این روزنامه نوشت: این دختر که در برابر دهها تن از نیروهای پلیس مقاومت کرد در واقع آغاز کننده اصلی انقلاب بود زیرا تصویر او در حالیکه پلیس گاز فلفل به صورت او می پاشید باعث خشم گسترده هزاران تن از مردم و حضور آنها در خیابان شد.

این دختر ترک که تاکنون نامی از او منتشر نشده است به همراه دهها تن دیگر، تحصن خود را از روز دوشنبه در اعتراض به قطع درختان میدان تقسیم استانبول آغاز کرد.

این تحصن آرام از روز جمعه و به دنبال حمله خشونت آمیز پلیس علیه این جوانان به اعتراضات گسترده ای در تمام ترکیه برای سرنگونی دولت اردوغان تبدیل شد.

بر اثر خشونت پلیس ترکیه علیه مردم تاکنون دو تن کشته، هزار نفر زخمی و صدها تن بازداشت شده اند. ترک های سراسر جهان نیز اعتراضات شدیدی را علیه دولت اردوغان برگزار کرده اند

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر خود را در مورد این سایت بگویید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 322
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 475
  • بازدید کلی : 7,428